Mä sorruin tänään yhteen maailmankaikkeuden tyhmimmistä asioista. Mä googletin mun miehen. No, siitä ei onneks löytynyt mitään. MUTTA, sitten mä googletin mun miehen exän.

Mä istuin kotona tylsyyttäni ja ja tiedän ettei ikinäikinäIKINÄKOSKAANMILLOINKAAN pitäis tonkia tietoa KENESTÄKÄÄN. Vahingossa yhtäkkiä huomasin, että "siinä se nyt on, kuvat ja kaikki".

Mä olisin ollu paljon onnellisempi, jos en niitä olis käyny kattelemassa. Se oli niin upeavartaloinen nainen...

Uudessa parisuhteessa, kun kaikki on uutta ja mielenkiintoista, ja minä typerys vielä, joka työnnän nenäni mieluiten jokapaikkaan. Varmasti jokainen nainen on uudessa parisuhteessa miettinyt toisen historiaa. Me ollaan onneks puhuttu monista asioista ihan suoraan, mutta en ollut koskaan sitä exää nähnyt.

Nyt minä näin.

Ja tietysti sekunnin sadasosan saatoin alkaa itteeni vertaamaan siihen kauniin, hoikan uuman omaavaan gasellimaiseen naiseen.

Mulla tuli siitä niin huono fiilis, että koko loppuillan vitutti, jos vähääkään mietin koko asiaa. Mä mietin, kuinka kaunis, ruskettunut ja niin hyvässä fyysisessä kunnossa se nainen oli. Ja nyt mun mies seurustelee tällaisen pullamössöalbiinon kanssa.

Sitten, yhtäkkiä mä havahduin, kun mun puhelin piippasi viestiä. "Mä oon niin onnellinen sinusta <3" Se viesti tuli aivan tyhjästä. Siinä samalla mä palasin takasin maan pinnalle. Exät on exiä syystä, ja mä olen vähintään 10 kertaa parempi nainen mun miehelle, ku sen exä. Olkoon sitten minkälaista sixpäkkiä tai syvää rusketusta hyvänsä.

Minä voin hymyillä peiliin ja sanoa rehellisesti, että ikinä en ole mun miestä satuttanut henkisesti enkä fyysisesti. Meillä on aivan mahtavaa yhdessä. Mun mies löytää musta hyvät puolet, eikä takerru mun reisien selluliittiin tai vatsamakkaroihin. Se pussaa mun vatsamakkaroita ja sanoo, kuinka ihanan pehmeä ja lämmin mun vatsa on. Se kehuu mua kauniiksi, kun ripsarit on poskilla. "Ei sillä ole mitään merkitystä, koska se ei pilaa sun kokonaisuutta", se sanoi mulle viimeeksi kun nähtiin.

Se on mun mies ja mä olen sen nainen. Entiset on entisiä, syystä.